Brdr. Daugaard Pedersen

Nyhedsarkiv

Harald Nyborg har holdt rejsegilde på den nye butik i Esbjerg
Danlamp A/S har afholdt rejsegilde på det nye domicilbyggeri
Daugaard Pedersen søger arkitekt med en god streg til afdelingen i Kolding
Daugaard Pedersen A/S har udviklet og igangsat et 12.000 m² butiksprojekt i Glostrup, der åbner primo 2015. Biltema, Harald Nyborg, Jysk og Netto er blandt de butikker, der indgår i projektet
Knap 7.000 m2 butikker rejser sig på Kjersing Ringvej i Esbjerg
Byggeriet til Danlamp følger tidsplanen
Den 12. marts 2014 tog Danlamp i Aabenraa 1. spadestik til nyt domicil
Daugaard Pedersen har stukket spaden i jorden til to butikker i Esbjerg City Nord
Dørene er nu åbnet hos Bone's på Amagerbrogade
Daugaard Pedersen har købt Hovedvejen 179-183 og igangsætter opførelsen af Glostrup Retail Park
DHL's fremtidige terminal i Taulov begynder at tage form ...
Bone's kan i begyndelsen af 2014 åbne på Amagerbrogade i København
Lauritz.com og Boligadministrationsselskabet Salus tager mandag den 11/11 kl. 11.11 deres nye byggerier i brug
I disse dage opsættes elementerne til ASEs tilbygning i Kolding
Daugaard Pedersen A/S har indgået aftale med DHL Freight A/S om opførelse af 6.000 m2 terminal i Taulov
På grund af stor travlhed søges 2 erfarne projektledere, som selvstændigt kan gennemføre projekter i totalentreprise
Daugaard Peersen A/S laver tilbygning i Kolding
Den 5. juli var der første spadestik hos ASE i Kolding
Daugaard Pedersen A/S har indgået aftale med Nordea om opførelse af ny filial i Vordingborg
Mikro Værkstedet tog første spadestik til nyt domicil den 22. maj 2013.
Daugaard Pedersen A/S har indgået aftale med Salus Boligadministration om opførelse af ny administration tæt på motorvejen i Rødekro
Daugaard Pedersen har indgået aftale med Mikro Værkstedet om opførelse af nyt domicil i Odense
Daugaard Pedersen A/S er på Business Koldings generalforsamling den 28. februar 2013 kåret til årets virksomhed i Kolding
Daugaard Pedersen renoverer tidligere dagligvarebutik til ny Nordea filial
Daugaard Pedersen har indgået aftale med Bone's Restauranter om opførelse af en ny restaurant på Amagerbrogade 132 i København
Den 3. december 2012 forestod Europaminister Nikolai Wammen den officielle indvielse af den 3.400 m2 store tilbygning, der er bygget i totalentreprise af Daugaard Pedersen A/S.
Daugaard Pedersen har bygget Koldings første erhvervsbyggeri med begrønnet tag
I Stilling får medarbejderne på Kamstrup A/S snart adgang til den nye flotte kantine, der bespiser ca. 500 mand dagligt
Som et led i den løbende branding har Daugaard Pedersen valgt at køre TV-spot på TV2 News i en 5-ugers periode fra midt oktober til midt november.
Om blot tre uger står Biltemas nye forretning i Rødekro klar til indflytning
Daugaard Pedersen bygger nyt domicil i Kolding til JP Industri
Daugaard Pedersen bygger nyt distributionscenter i Taulov til logistikkoncernen DANX
Hos Kamstrup i Stilling er indervæggene rejst og skalmuren er under opmuring.
26. juni 2012 blev brugt til at fejre håndværkernes flotte arbejde med opførelsen af Biltema i Rødekro.
Første spadestik til nyt domicil til JP industri tages den 6. august 2012
Stålspærrene til det kommende domicil til Reproflex er nu rejst, og det spændende byggeri begynder at tage form.
Den kommende Biltema forretning i Rødekro begynder at tage form
I forbindelse med en udvidelse af administrationen hos Kamstrup A/S i Stilling har Brdr. Daugaard Pedersen nu færdiggjort fundamentet, og byggeriet af den 3.500 m2 store tilbygning er godt igang.
Brdr. Daugaard Pedersen bygger nyt butikscenter til Biltema i Rødekro. Det bliver kædens femte butik i Danmark.
Nye individuelle lejemål udlejes i nyt og attraktivt byggeri - centralt beliggende på banegårdspladsen i Fredericia.
VelkommenNyt erhvervsbyggeriReferencer
LagerKontordomicilerProduktionButikkerKunden har ordet...
Henrik Höhrmann, LEGOLAND i BillundLars Kruse, BDO i KoldingOle Bjørn Jensen og Henrik Aarup Svendsen, Dansk Ventil Center i VejleArne Gerlyng-Hansen, Harald Nyborg i Fraugde ved OdenseKarsten Kjærulff, Kjaerulff 1 i Odense Bjørn Larsen, Thy Data i KoldingChristian Sørensen, S. Chr. Sørensen i SkodborgHans Duus Jørgensen, Dansk Energi på FrederiksbergMads Kruuse, Jørgen Kruuse A/S i Langeskov ved OdenseMike Legarth, Connection i VamdrupCarsten Lykke, Crecsendo i Viby JBjarne Carlsen, Palby Marine i Kolding Finn Nissen, Autotrans i Kolding Hans Junker, Sport Direct i Kolding Henrik Ratgen, Jysk Auto Aircondition i JelsJesper Høilund, Prime Cargo i Kolding Morten Buus, Peugeot Aunsbjerg i HaderslevJørgen Jørgensen, Fjernvarmens Hus i KoldingJan Møller Mikkelsen, Arbejdstilsynet i KoldingSøren Hviid, Agroland i VamdrupLeif Tingkær, Lauritz.com i OdenseJørn Buch, Trade City i Kolding Bent Jørgensen, Dansk Auto Logik i Vamdrup Ole Madsen, Gabba i Kolding Klaus Jørgensen, Refako ApS i Odense
ProjektudviklingPresseKontakt